Det är onsdag idag och jag mår toppen!

Har precis varit och tränat, ser fram emot träningsvärken! Var seriöst nära på att spy i slutet. Haha!
Idag har det varit en lugn och skön dag. Först skola och då slutade vi tydligen 12, så jag och Jennifer drog till staden och käkade glass, sen gick vi mot backa för att träffa Jesper. Pratade med han ett tag innan jag skulle till sjukhuset. Gick jätte bra där också! Sen har jag hunnit sola hos Jennifer, sköönt jamen nanting. Efter ett tag fick vi sällskap av Johan och Philip sen drog jag direkt till gymmet och nu sitter jag här, svettig och trött!
Ska iallafall gå och duscha nu och sen dra till jävre. Sen blir det att Milla sover här. Bra då vet ni!
Känner också att hejn vart ett tjorvigt inlägg. Haha men äh, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0