Det är svårt att glömma den som stod en närmast.

Känner mig inte frisk, fast jag är ändå inte sjuk. Snuvig, ont i halsen och lite smått hostig. Träna får jag då inte göra och därför är jag lite sur.
Idag har jag varit till södra och pratat med Jennifer om allt möjligt. Snart blir det att fara till bersika för att se på fotboll och vi kväll ska jag dit igen för att fara på 24, så blir borta hela natten!

Gårdagen var iallafall hur mysig som helst! Först kom Jesper och sen kom Frida, Elin och Amanda. Vi hyrde film och tog det lugnt. Tjejorna for kring 11 tiden och Jesper kring halv 1. Det var en skön fredag kväll!

Nu ska jag iallafall dra så vi hörs imorgon eftersom jag inte hinner skriva nå mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0