Du är en soldat för mig

Gårdagen blev att jag stannade hemma. Lite tråkigt men bra och avslappnande, skulle ju ändå upp och jobba klockan 9 så det var bra. Det var tydligen tävling idag på golfen så det blev att grilla över 130 st hamburgare, snacka om jobbigt. Stank ju matos efteråt! Efter jobbet så for jag till luleå för att träffa elin, fanny, petra, isabell, alva och hanna. Så då blev det en liten "förfest" eller vad man ska säga. Sjukt trevligt och sen när vi kom in på området så var det sjukt kul i början. Dansade och sjöng till Daniel adams ray som verkligen ägde denna kväll. Sen blev det att leta folk i flera timmar. Hur som helst så ska jag sova nu och ni ska få en video från kvällen. Helt galet. Jaja jag har haft det trevligt i kväll. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0