Galet

I natt drömde jag att jag och Fanny Berglund var på liseberg. Vi hade jätte roligt men då kom ryska armén och förföljde oss på längdskidor. Vi sprang för livet till några lägenheter där Fanny hittade en ballong som hon gjorde en sån här hund av ni vet. Sen kom en soldat och hittade vårat gömställe och tog oss till fånga.
Det började snöa och vi frågade om vi kunde få bli befriade om vi vann över dom i längdskidåkning. Det gick dom med på och vi vann och sen vaknade jag.
Hahahah hel sjuk dröm, dock lite underhållande. Jaja ska gå och städa inför kvällen och sen fixa mig. Det blir nämligen sushimiddag med Sara och Amelie!


Kommentarer
Postat av: fäny

hahah men VA

2011-08-22 @ 14:37:17
URL: http://fannybeerglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0