Om sanningen ska fram

Hatade torsdagen men blev bättre när en riktig vän ställde upp, tack Alm! Fredagen var riktigt nice med Linnea och öjebyfolket! Lördagen var bra till en början, men jag och alkohol går inte så bra ihop när man inte mår bäst så det blev inget bra slut. Gårdagen spenderade jag med min bästa och älskade familj. Mådde kanske inte bäst men dom fick mig att må någorlunda bättre.
Hoppar iallafall omkring på kryckor, har skrapsår i ansiktet, djupa jack i benet, blåmärken på fingrar, armar och ben.
Trots allt detta vill jag tacka Elin Alm som ställde upp för mig i torsdags, jag vill tacka alla som var med hos Linnea och därefter tacka allt folk som var hos Sara i lördags och som hjälpte mig. Tack så hemskt mycket!
Från och med nu så håller jag mig ifrån alkoholen medans allting är skit och inte tar det som "tröst" för det är verkligen det sämsta man kan göra. Jag ska hitta tillbaka till mig själv. Nu är det slut med all skit i mitt liv. Jag vill bli den jag var förra sommaren och för två somrar sen. Då var jag grym!





Jag ska bli lycklig och glad igen, ni som vet hur jag var förr vänta ni bara, jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Linnea R

Jag finns för dig Hanna i alla lägen!!!!!

2011-08-02 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0