Väktare

Dagen har tillbringats med min kära far i den vackra skärgården. Älskar verkligen det stället samtidigt som det kan vara väldigt drygt där ibland, men det är ett toppen ställe att fara till om man vill koppla av.
Han tvingade med mig en bok från hans bibliotek, en som jag verkligen inte ville läsa.. Hur slutade det då? Jo efter 10 sidor så var jag fast. Har läst över 100 nu och har svårt att sluta. Boken heter Väktare och är skriven av Dean R. Koontz, tycker verkligen att ni andra borde läsa den för den är grym! (säger jag som hatar att läsa..)
Imorgon ska jag iallafall på lunch med min mors kusin Maud, ska bli jättetrevligt! Och sen får vi la se vad som händer.
Jaja, ner nu och läsa mer sen sova. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0