5 dagar sen jag uppdaterade, inte bra Hanna!

Hej allihopa, det var ett tag sen! Bor för tillfället inte hemma så det är orsaken till att jag inte bloggar så mycket. Helgen var trevlig och bra, drog nämligen till mormor och morfar med jennifer. Sen när jag har varit i piteå så har jag bara jobbat och badat.
Måste också berätta att jag har fått jobb, har ju såhär ferie nu och tjänar väl inte bäst men nu har jag blivit erbjuden ett jobb där på golfklubben. Fatta nice! Så det blir att vara där hela lördagkvällen och jobba i baren eftersom det skulle vara någon fest.
Nu ska jag iallafall dra till stan och sen ska jag säkert och bada någerst och därefter eller i natt blir det bio med sannapanna. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0