Darling harbour

Jag är sjukt trött och på halvdåligt humör.
For iväg och träffade Pontus en snabbis sen träffade vi på en massa kända tjejer vid tages så då fastnade vi där några timmar. Sen när vi skulle dra så blev allting fail så vi drog till Rickard när jag bestämde mig att gå hem från honom. Kallt var det! Mina jeans var i elins bil som Fanny hade så det fick bli att traska i shorts. Sen kunde jag inte lyssna på musik för att mina hörlurar är hos Jennifer, fan vad jag har börjat glömma saker överallt!
Hur som helst så fick jag iallafall prata med en fin person hela vägen hem så det var ju bra. Nu börjar jag snart jobba så ska gå och byta om. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0