You will never know what I did to you.

Igår skurade jag i hela köket, och torkade av köksluckorna och i kylen. Bullshit äre då fan it.
Idag har jag jobbat, som vanligt ute vid golfbanorna. Kan säga att jag börjar bli sjukt sugen på att testa spela golf, det ser ju sjukt roligt ut!
Annars så har mitt humör kanske inte varit på topp, upp och ner hela dagen. Nu är det verkligen på botten, är inte ledsen utan bara förbannad över saker jag har gjort tidigare i vinter. Hur fel jag har gjort mot andra och mot mig själv. Men gjort är ju gjort. Dock kanske det var bra att de sakerna hände för då hade jag inte varit där jag är idag. Då kanske jag hade mått lika dåligt som då och aldrig tagit mig upp som jag faktiskt har lyckats med. Så egentligen borde jag vara glad, men jag gissar att jag bara har en dålig dag eller nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0