This is what i'm made of

Idag har jag målat garaget så hela jag var typ rödprickig så jag fick lov att duscha i lacknafta, mindre kul.
Ikväll åker iallafall jag och Jennifer iväg till någon stuga för trevligheter och där blir vi några dagar, ser verkligen fram emot att slippa staden.
Gårdagen spenderades med Jennifer, Glenn och Jonka. Jag och Jentan for först till Glenn och städade i lägenheten sen drog vi till öjebyn för att väcka Jonka. Det blev en mysig dag med film, det fick bli 8 miles! Sen skulle dom börja packa inför peace and love så då drog jag och Jennifer hem och sen blev det att vi var med Madde, Elin och Fanny ett tag.
Nu blev det mycket text här så nu ska jag sluta och gå och packa. Ha det bra!


Have fun in Borlänge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vem ska du till peace and love med? ska ni sova där?:) ha så kul!!

2011-06-28 @ 09:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0