Double nature

Tjaaa. Provet idag, hur gick det tror ni? Dåligt, jag blir seriöst överlycklig om jag får ett G på det!
Sen börjar jag få panik av att inte kunna svara på sms, måste verkligen fylla på nu känner jag men jag orkar inte slösa en massa pengar på det!! Åh vad jobbigt allt blev nu.

Hur som helst så ska jag plugga ikväll också.. Vilket liv jag har! Sen kursen med lillan och därefter ska jag förhoppningsvis sova.
Min helg kommer bli lång, alla åker ju iväg till kiruna typ och jag blir kvar här. Men det blir troligtvis en lugn helg. Kolla fotboll imorgon och sen vet jag då inte. Bra hej!


Kommentarer
Postat av: Viljaremmy

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-09-05 @ 06:50:22
URL: http://viljaremmy.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0