Now you see it

Nu är jag hemma igen och är sjukt trött så det blir att hoppa i säng. Imorgon är det helg, skönt och till och med lov! Måste planera tjejkvällen som blir på lördag sen höra när med Jenkis om vi skulle dra iväg och köra skoter. Eftersom jag inte kunde komma till Markus så blir jag i piteå, eller drar troligtvis till skellefteå någon dag. Måste också vara med Milla. Tror inte jag kommer vara uttråkad under detta lov! Dock åker Madde iväg till stockholm till helgen och till veckan drar Elin till Jäkkvikk så det blir bara jag och Jennifer kvar här men vi ska göra det bästa av saken!
Blablabla nu ska jag sova. Och plugga. Vilket liv jag har. Äh godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0