I'm dying for company!

Alltså jag vill ut, nu! Vill fara till Krille! Vara med alla där! Men nä, ikväll fick man ju tydligen inte det.... Undra varför.....
Haha nämen jag lider inte, eller kanske lite men imorgon så ska jag äntligen få ha kul! Dock vill jag det nu också, ska kolla om det går någon buss mot skellefteå hållet och kanske dra sig ditåt och se vad folket gör där.
Imorgon blir det troligtvis phb med Milla och folket.

Sen vill ni veta vad jag har gjort under alla dessa dagar jag har varit borta? Om inte så får ni veta ändå. Jo ni vet ju var jag gjorde tisdag och onsdag på dagen och sen på kvällen drog jag och Milla till Amanda och var med hon, Larice, Sarita, Malin, Fredde, Petter, Viktor och Anton. Hade hur trevligt som helst! Det enda dåliga var att jag skrämde upp mig hela tiden när vi gick hem från henne, usch alltså!

Här får ni iallafall bilder från veckan + en söt video på mig och Milla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0