När saker faller på dess rätta plats

En fågel viskade i mitt öra att In Flames kommer och uppträder i april. Kommer ju bli nice!
Huvudstaden imorgon då, länktar jamen nanting! Sen är mina tänder riktigt fina, ojoj så bra allt kan bli. Och sen efter tisdag så kommer mitt ben också gå mot bättre tider, livet är nu bra! Det enda negativa med det är att jag måste ligga med benet i högläge några dagar... Men vad gör man inte för benens skull?
Måste också tillägga att jag har världens träningsvärk i ryggen, det tog 20 minuter för mig att ens ta mig ur sängen. Men gym på skolan sen och därefter får det bli lite kondition på korpen. Då lär nog ryggen bli lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0