Nu vill jag ut, okej?

Less. Sjukt less på att sitta/ligga inne och göra ingenting. Jag vill ut, jag vill träna, jag vill testa hur benen funkar!
Åh är på riktigt dåligt humör. Jag är inte den personen som njuter av att bara vara hemma och göra ingenting, mår verkligen piss av det!
Mitt ben gör för övrigt ont, inte alls som förra gången utan denna gång är det värre. Håller tummarna att det känns bättre i morgon så jag kan fara till skolan och därefter gymma. Måste verkligen det!
Sen om ni vill veta så lyckades min syster bryta armen precis lite innan min operation var, och då snackar vi brutet på riktigt och ingen jävla spricka. Armen alldeles krokig. Ojoj, vägen är farlig nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0