Edge of glory

Gårdagen var ingenting annat än toppen! Skolan var dock lite seg men det gjorde då inte mig någonting.
Direkt efter skolan cyklade jag in till stan för att träffa Rasmus, så vi slog oss ner på nodo med var sin latte och pratade, riktigt trevligt! Sen skyndade jag mig hem eftersom småbrudarna hade fotbolls avslutning och det kändes lite tråkigt faktiskt men då kom jag på att det snart börjar om igen! Fick iallafall en himlans massa kramar och många skratt. Efter det for jag till Sara och var med hon och Amelie. Helt perfekt dag!
Nu hade jag tänkt gå ut och gå med vovven och sen ikväll blir det arbete.


Kommentarer
Postat av: julia

vilken rasmus? :)

2011-09-19 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0